Bilder fran Koh Samet

Nu ar vi i paradiset. Koh Samet!
Vi kom hit den 20 mars och stannar till 4 april. De forsta tva  natterna bodde vi pa Wongdeuan resort pa Wong deuan beach. Lugnt och stillsamt. Lite for lugnt tyckte vi. Dessutom var bungalown som vi bodde pa sadar frasch. Vi Flyttade istallet till Toks little hut (som Peter tipsat oss om). Mtcket battre lage och super fina bungalows.
Har kommer en bild pa Wong deuan beach

Vart hem (Toks)

Var strand

Jag gor allt for att stilla langtan efter Missen

Liter bilder fran vart liv



Saknar Sverige!!!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Peter Engström

Ohh va jag vill tillbaka till "MITT" ställe, MIN strand och till "Reggae bar" ;)



Visst är det ett paradis?

Fortsätt att ha det så underbart bra nu vänner.



kram kram

2011-03-30 @ 15:27:14
Postat av: Johanna R

Ja du Eve, efter den där solbrännan lagt sig kan vi ju mötas hahah, en annan kommer ju liknas vid ett 1år gammalt lik vid din sida. Ser sjuukt skönt ut, önskar man kunde ligga där på en strand o bara vara. Njut nu sista dagarna så ses vi snart! Puss o kram

2011-03-30 @ 20:08:52
Postat av: mamma

men Lina..dom där katterna o hundarna kan ha sjukdommar som inte är bra att du drar hem till Missen:-( annars ser det väl rätt ok ut där ni är;-)

2011-03-31 @ 11:02:35
Postat av: Sara W

Vi (jag o skidorna) saknar dig med! De fick iaf luftas lite i förra veckan, lift från Högis till Lindvallen och sen glid tillbaka, shiiiit vad ont jag fick i fötterna. Bidde skoter till toppen dagen efter ;)

Men nu har iaf flyttlasset gått så nu e de fritt fram o komma hem :)

Puss o Kram

2011-03-31 @ 23:05:42
Postat av: Clara

Oh vad det värmer i hjärtat av att se bilderna från min favorit ö och boss :) hahah



Du har bloggat på bra Eve. Uppskattas!



Kramar

2011-04-05 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0