Tick tack tick

Usch och fy.... jag har hostat sönder mina lungor....nästan. Eller iaf typ. På måndag är sista dagen på Vattenfall. Fast att jag är anställd till sista oktober så kommer jag inte jobba mer. Känns nice! Jimmy frågade mig häromdagen vad jag gör om dagarna. Oj...känner att jag inte vill prata om det. Jag gör inget vettigt. Steker runt och lever livet. Spelar Black ops och mår bra. :-) Idag har jag varit på Vattenfall 3 tim, käkat lunch på Hamnmagasinet med Henke, Kattis, Jannice, Danne och Anna. Sen har jag och Henke uträttat lite ärenden på stan, jag har spelat Black Ops och fixat lite hemma. Imorgon ska jag till tandis och sen kommer Staffan och då ska vi laga pizza o dricka öl. :-) Godnatt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0