Shopping i Patong och Karon. Jag är totalt...

img_0656 (MMS)

Shopping i Patong och Karon. Jag är totalt slut. Idag har vi gått och gått. På lunchen idag tog vi en paus i badandet och tog en sväng bland alla butiker. Det har varit så sjukt varmt idag och jag har nästan gått ihjäl. Tidigare har det varit rätt ok men fuktigheten är högra här i södra delen än vad det var i Hua Hin och idag har det dessutom varit sjukt varmt. Svetten har runnit konstant. Hur som haver tog vi en sväng vid lunch-tid och tittade i småbutiker. Henrik är mest intresserad av klockor så vi har hängt i en del "secret room" och kollat in kopior.  Jag handlade en skitsnygg, brun Ed Hardy bikini. Efter shopping och mer strand-häng vart det en tur till Karon. Möte upp Sandra som varit snäll och köpt med sig Kestin från Sverige till mig. Efter det mer shopping. Två strandklänningar (sommarklänningar), en Prada väska, ett par gröna Converse och en pressent med hem. Jag är så nöjd. Men aj mina fötter värke. Säkert gått flera mil (känns det som iaf).


Kommentarer
Postat av: mamma

oj är det så varmt..värre än Egypten? Inte smart att gå o schoppa mitt på dan..hoppas ni trivs och har det skönt..kram

2011-02-18 @ 08:48:22
Postat av: Eve

Ungefär som Egypten. Men det är fuktigare. Skönt att shoppa mitt på dagen när man går i de svala varuhusen men när man kommer ut på gatorna så dör man.

2011-02-18 @ 13:38:13
Postat av: J Hurtig

Åh,vad mkt fint! Om du hittar ett Ed Hardy linne som du tror att jag skulle gilla får du gärna köpa med ett hem till mig:) Jag som är i landet m snö och ca -16 säger " Ååååhhh så skönt med sol och värme" , men jag förstår er att det blir olidligt! Var rädd om er och jag saknar er! Puss o kram

2011-02-19 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0