För dig pappa!

img_0657 (MMS)

För dig pappa!


Kommentarer
Postat av: JohannaR

Oh.. vackert! Hoppas ni får en bra resa till nästa stället nu :) Roligt med lite kort o lite uppdateringar, saknaden blir inte lika enorm då, vet du har det bra och när du kommer hem har du säkert massa kort o saker att berätta. Puss, ta hand om er bägge!<3

2011-02-18 @ 23:03:55
Postat av: mamma

kära älskade vän..nu blev jag tårögd.Ta hand om er

2011-02-19 @ 16:36:34
Postat av: Tranan

Fint min vän... Saknar er så sjukt mycket jag älskar er av hela mitt hjärta ni är så fantastiska vänner.. Vi får ta en lång helg när ni kommer hem sen.. Var rädda om er och Henrik köp inte alla klockor du ser nu :-) pooos

2011-02-25 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0