Alla våra hjärtan

Det har hänt en del sista tiden o jag har varit ganska dålig på att blogga. Först har vi haft kräftskiva i Lukastorp. Mamma, Ulla, Jossi, barnen, me och Henke. Även små familjetillställningar kan bli riktigt farliga. :) Sen har släkten blivit snuvade på ett bröllop. Min kusin har gift sig i smyg. Hmm... Ska åka dit i nästa vecka o lämna present tänkte jag. Sen har syster fyllt år. Så vi har varit på kalas i hennes fina lgh. Men det hemskaste som hänt är att farmor ligger på sjukan. Fått en hjärtinfarkt. Andra ggn. Inte alls bra. Hon mår iaf bra o jag ska hälsa på henne i morgon efter jobbet. Jossi ska ev med om inte hennes modellplåtningar drar ut på tiden. På jobbet händer det iaf saker non stop. Jag har aldrig arbetat på ett ställe där det händer så mycket som det gör där jag jobbar nu. Både bra o dåliga saker. Idag flyttade chefen till Umeå. Vi hann prata en del innan o jag hann få ta del av hans tankar. Kommer verkligen sakna honom när jag slutar. Nu ska jag läsa lite innan jag släcker. Godnatt alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0