"Tisdag ser jag mig omkring..."

Jag har varit dålig på att blogga sista veckorna. Ber om ursäkt för det. Men ibland känner man bara att man inte har så mycket att skriva om. Dagarna rullar på med jobb och träning och så mycket intressanta saker händer inte just nu.
Jag har haft en riktigt svacka på jobb för första ggn. För ca 1½ månad sedan så kände jag att jobbet sög energi och jag vantrivdes så mycket. Meningslöst och tråkigt och inte kul någonstans. Idag känner jag inte alls så och tänk så mycket lättare det är att gå till jobbet igen. Jag har massor roliga saker på gång och dagarna rullar på och ibland ser jag fram emot att komma till jobbet. Konstigt att det kan vara så olika.
Har lite ångest över att jag är så dålig på att plugga inför utbildning del 2 som är i mitten av november. Måste försöka få till mer tid till det.
Idag blev jag hämtad kl 12 av den gröna helikoptern. Blev bjuden på lunch vilket var mycket trivsamt =) Dessutom lämnade jag lite plats åt övriga talare även om jag nu i efterhand iaf kan känna att jag ändå lyckades snacka sönder min stackars syster. Ska det va så? Imorgon blir jag bjuden på lunch igen. Av farmor!!! =) Med Jossi oxå. Ska bli mysigt.
Missy är världens sötaste hon ligger här brevid och smaskar i sömnen. Gulligaste!
En annan sak; Henke har lagt till en app som heter sleep talk. As äcklig. den spelar in ljud under natten. Förutom en hel del snarkningar (manliga) så hör man hur Henke säger saker som "de jävlarna" m.m. Han pratar grymt mycket i sömnen. Vart nästan lite läskigt att lyssna på det. Typ sleepwalker. Huu..
Nu ska jag sova. GOOOODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0