Dax att sooova

Kattfan är dum i huvudet. Hoppar upp på diskbänken heeeela tiden trots att jag tydligt sagt NEJ och slängt ner henne på golvet upprepande gånger. Vad är problemet? Fattar inte katter eller hur funkar de? Någon som vet hur de ska uppfostras? Nu har jag iaf slängt ut henne. Är det tydligt nog? Hur som helst så skär det i hjärtat av att höra henne jama utanför dörren. Usch! Men nu verkar hon vara på råttjakt eller nåt för hon sitter inte kvar iaf. För er som inte vet så är Missy en katt som valt mig och Henrik till sin matte och husse. Dvs hemlös eller iaf bortsprungen. Hon har hängt hos oss ett tag nu o verkar inte vilja ge sig av. Imorgon ska jag anmäla henne som upphittad hos polisen. Hoppas någon hör av sig så hon kommer till rätta. Vi får se vad som händer. Nu är det dax att sova. Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Elin

Evelina fina!



Alla är inte så smarta som du och jag, inte ens våra karlar... mohaha



Miss you!

2010-10-15 @ 17:37:16
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: Mia

Kattfan är inte dum i huvudet! ; ) Katter är egensinnade djur o kan vara svåra att bestämma över. Särskilt om det är en vuxen katt som redan har sina vanor o ovanor. : ) Men det är ju lite av charmen med det hela, de är inte som hundar som rantar efter en hela tiden o knappt har någon egen vilja ; ) Lycka till med 'kattfan' ; )

Kram

2010-10-15 @ 20:20:26
Postat av: jossi

det är ju det jag säger, katter är dumma i huvudet!!! hur tänker dom, eller tänker dom överhuvudtaget!? och hur i hela friden ska vi då kunna försöka att tänka som dom !!??? ==)))) puss

2010-10-18 @ 10:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0