Super-duper!

Är verkligen sååå nöjd med helgen. Först fredagkvällen med Sara och Cecci och sen har jag fått tillbringa lördag och söndag med Johanna. Jag och Johanna har ätit god mat och druckit vin. Efter det blev det tunn-bad med bubbel och sen avslutade vi kvällen med hemskaste "Frozen". I morse när vi vaknade var vi totalt insnöade. Sjukt mycket snö hade kommit under natten. Missen skönk ner o kunde knappt gå i snön. Han gav upp efter ca 2 meter och ville in igen =) Johanna missade adventsfikat hos sin farmor. Stackarn! Jag skulle träffat Andreas på em men han är inte på topp så det får vänta. Jag o Johanna tog oss så småningom in till stan o det blev lite shopping. Sen bjöd Johanna mig på räksmörgås o kaffe. Mums! Nu sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: lillsyster

<3 jag läser och ler

2010-11-29 @ 21:44:37
Postat av: JohannaR

Oh.. det var så mysigt och filmen var som sagt mkt hemsk. Hoppas du får en super bra helg även denna helg nu gumm, du måste skicka kort på dig då du är färdig fixad inför kvällen;)Pusss

2010-12-03 @ 10:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0