Mamma-vakt, barn-vakt, kalas och klädparty

Hela veckan har mamma bott hos oss. De håller på med stammbyte i hennes lgh så hon kan inte bo där. Det har varit mysigt att ha mamma här.
I fredags natt var vi barnvakt. Och även om jag älskar Elias och Alicia hur mycket som helst och tycker att det är jätte mysigt att få ta hand om dem så kan jag inte låta bli att tänka på hur skönt det är att man inte själv har barn ;-)

Lördags var det barnkalas. Elias fyller 5 år på tisdag och hade lite kalas i helgen. Av oss fick han bland annat en klocka. Ett armbandsur!!! Överlycklig kille och jag är säker på att det inte kommer ta lång tid innan han kan klockan.
Stannade hos Jossi efter firandet och blev bjuden på lite drinkar. =) Sen var det klädparty hos Jenny. Klädpartyt går till så att man tar med kläder som man tröttnat på och lägger allt i en hög på golvet. Sen river man och sliter, provar och diskuterar + dricker vin och kommer sen förhoppningsvis hem med en hög "nya" kläder som man trycker in i sin "walk in closeth" ;-) Hur som helst var det super trevligt. Jag kom tom hem med en rese-väska till Missen så jag är urnöjd.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0