Äter du parmesan?

Riven Parmigiano Reggiano och Grana Padano är nästan lika vanligt på de italienska borden som salt och peppar är i Sverige. Och alltid färskriven! Det är precis som med peppar eller kaffe – de bästa aromerna är så flyktiga att de försvinner snabbt.

Jag måste säga att jag är riktigt imponerad av denna ost. Jag är en person som inte har matlagning som mitt största intresse. Jag älskar mat men jag har dålig fantasi när det kommer till vad man kan laga och jag har hela tiden trott att permesanost är ett ostpulver som man strör på sin pasta. =S Men eftersom jag är med i Buzzador så fick jag för några veckor hem två små goda ostar att testa och buzza om. Underbart gott. Jag har det på allt. Pasta, pizza, kött-rätter, sallad m.m. Helt imponerad är jag. Kommer forsätta att köpa hem parmesan kan jag lova.
Zeta har dessutom vunnit "bäst i test".

Testa!

 //Evelina


Kommentarer
Postat av: carro

Jag har oxå buzzat om Zeta Parmesan...verkligen bra produkt :)

2010-11-26 @ 09:14:17
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0