Toppen

Efter en toppen dag igår med hotellfrukost, westerridning, relaxing på hotellkompaniet, middag och partaj var det gött att gå en trappa upp och lägga sig. Lyx att inte ens behöva ta på mig ytterskorna för att gå och sova =) Efter att Nellie hoppat på mig ett par gånger så somnade jag som en stock och vaknade inte föränn 9. Förvånad över att inte ens hört Johanna när hon gick till jobbet. När jag legat och gosat med Nellie i ca 2 timmar gick jag upp och tog en macka (Tack Johanna för macka och sovplats!) och sen gick jag och hämta bilen och åkte hem.
Väl hemma har jag tvättat och polerat båten. =)
Nu mat och sen söndagsmys.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

När ska vi mysa dååååå!



Miss you

2010-05-10 @ 11:59:28
URL: http://elfielinb.blogg.se/
Postat av: eve

Snart hoppas jag! Saknar dig min stjärna!!!!

2010-05-10 @ 13:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0