Livets hårda skola

Status: **/*****
Känner mig ledsen och besviken. Tom och irriterad. Hmm...chockad. Jag älskar mitt arbete och jag har kämpat för den här tjänsten. En tjänst som jag haft i 1½ år. Jag har världens bästa kollega och världens bästa chef. Vi tre har tillsammans byggt upp denna roll från start. Hur ofta får man en sån chans? Fan att mista detta. Samtidigt är jag otroligt glad. Glad att jag fått denna tjänst eftersom jag utvecklats så otroligt mycket under tiden jag haft den och det kommer hjälpa mig i mitt fortsatta yrkesliv. Jag vet att jag kommer gå från fallet med flaggan i topp och med bra meriter!

Denna vecka har gått i träningens tecken. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Träning, träning, träning, träning och träning! Idag blev den visserligen sådär. Jag var taggad innan men tappade allt. Helt omotiverad och ledsen. Men vi körde lite rygg och triceps och sen ringde jag Jossi och kände att jag bara måste få träffa henne och barnen. Kurragömma, os, kaffe och chips + galna planer fick mig på bättre humör.

Igår hade jag och Jossi spa kväll. Tränning, bastu, peeling, mask och prat. Bara vinet som saknades! ;-) Skratttade så jag har kramp i magen idag.

Nu ska jag dricka te och sen sova efter en omtumlande vecka!!!!

Tack till er som peppat på ett eller annat sätt! Ni vet vilka ni är!

:*


Kommentarer
Postat av: jossi

Jag beundrar och håller av dig, jag tvekar aldrig över att du kommer att finna lycka och framgång i vad du än tar dig för. Jag älskar dig, tack.

2010-02-21 @ 10:01:27
Postat av: Helena

Hoppas verkligen att det kommer ordna sig!!!

2010-02-21 @ 13:56:12
URL: http://helenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0