Snurrig dag! Vaknade klockan 9 av ett sms ...

Snurrig dag! Vaknade klockan 9 av ett sms från min jobbarkompis Clara i Umeå; "Du ska avboka din tandläkartid som du har 11:15. Du kan ringa direkt till din tandläkare Karin på tel 015524....." Ehhhhh va? Varför har min tandläkare ringt Clara? Jag hade inget missat samtal på varken mobil, jobbtele eller hemtele. Fattar nada! Ringer upp Clara som förklarar att hon fått meddelandet via en medarbetare på front. Min tandläkare har ringt kundservice för att få tag i mig. Sjukt! Jag tycker det låter onödigt krångligt men tydligen en självklar väg för vissa. Idag har jag varit på stan och stångats med folk. Blir så trött på mig själv att jag varje år är ute sista veckan. Jag har ju lixom vetat om när julafton är hyfsat länge. "Nästa år...då ska jag handla julklappar i god tid minsann"...jaja, vi får väl se. Suck! Det var iaf rätt trevligt för Johanna var mitt moraliska stöd under shoppingrundan. Kände att jag behövde ha med någon rutinerad och vem passar bättre än min kära vän :) Efter julklappshandlandet, sim för övrigt inte är avklarar helt än, vart det storstädning o julpyntning. Mysigt! Imorgon ska jag handla lite till, köpa gran, baka pepparkakor m.m. så bäst jag sover nu. Mors och grankott på er allihop!!!! ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0