Vår

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Vad har hänt sen sist? Det har bla gått 4 år sen pappa gick bort, jag har varit på 25årsfestx2 (min kusin och Madde firade ihop med middag och fest), jag har varit på middag hemma hos Henkes mamma och Lasse och jag har sovit hos Jossi och hos Johanna. Idag Har vi varit ute i trädgården hela dagen. Vi har planterat och sått blommor, krattat löv, soppat gången, plockat undan på framsidan m.m. Måste säga att jag har haft en riktigt bra vecka.

Nu ska vi äta oxfilé och grönsaksspätt, haloumi, klyftpotatis och majskolv...... MUMS!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh härligt med trädgård! Låter mums det du åt med :p Älskar hallomi!

2010-04-13 @ 15:33:28
URL: http://helenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Snart kommer jag komma o våldgästa er!!!

Bara så ni vet Mohahaha

MISS YOU

2010-04-14 @ 13:53:49
URL: http://elfielinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0