Sprungit tjejmilen...

I helgen har jag varit i Sthlm med Sara o sprungit... Riktigt kul! Det som var det roligaste var att det gick så himla bra. Jag sprang en mil och om jag ska vara helt ärlig så vart jag inte ens trött. Eller det är väl klart jag blev trött men det kändes verkligen som om jag lätt skulle kunnat springa ett varv till. Skön känsla! Jag har knappt tränat sen jag kom hem från Kebnekaise. Trodde verkligen inte jag skulle orka springa hela milen så lätt. Jag och Sara sprang tillsammans och hade inga direkta mål med tävlingen utan bara att vi skulle ta oss runt hela och ha det kul. Nästa år ska vi inte springa tillsammans utan var för sig. Lättare att springa i sin egen takt och dessutom kul att se vad man kan klara för tid. =)
Jag och Sara har bott hos Saras syster. Haft det sUper kul... Shoppat, druckit massor vin och pratat!!!! =)
Idag är jag hemma från jobbet. Mår inge bra. Henke har varit sjuk hela veckan så jag antar han har smittat mig. Känner mig hängig och ont i halsen m.m. Inge kul! Hoppas jag mår bättre i morgon för jag tycker inte om att vara sjuk.

I fredags såg jag Sommaren med Göran. As rolig!

Igår kom Jossi förbi på Kaskad!!!


//Evelina


Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman...saknade dig på jobbet idag. Cessi frågade om jag visste var du var, sa att jag iaf hade med mig dig hem igår ;-)

Krya på dig nu och gå inte till jobbet för tidigt, inge svinis på jobbet tack! O tack igen för en mysig helg, ser redan fram emot nästa år.

Kram

2009-09-01 @ 18:21:24
URL: http://tanktelite.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjena polarn ;-)Ja idag är den nästa borta. Var faktiskt ute o sprang igår morse...tuuuungt var det, sprang väl hälften av sträckan. Fast idag känner jag av benhinnorna, är inte det skumt? En fd klasskompis till mig frågade om vi inte skulle satsa på Göteborgsvarvet nästa vår, kanske skulle va nåt? Annars har jag en annan sak som jag e sugen på o prova, Bikramyoga!

Ta hand om dig! Kram

2009-09-02 @ 17:39:05
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0