Softich...

Idag har det varit än ganska soft dag. Vaknade av en strålande glad Johanna vid tio tiden, som dansade runt i lägenheten. Var faktiskt ganska förvånad över att hon kunde vara så pigg med tanke på att vi gått och lagt oss ca 4 timmar tidigare efter en lååååång promenad hem från Andreas. Johanna bjöd mig på fin skönsång hela vägen hem. Skrattade så jag inte visste vart jag skulle ta vägen men samtidigt var jag då så trött att jag inte orkade skratta. Till sist blev jag less och gav Johanna en hård knuff mot en buske. Lyckades inte riktigt men det var jävligt nära. Hade kunnat blivit ännu roligare ;-) Hur som helst var hon väldigt pigg i morse. Mitt huvud höll istället på att sprängas och jag låg helt död i sängen och tittade på Johanna som skuttade runt. Efter fem min besök på damrummet kommer människan ut och ser ut som hon är direkt tagen ur en mode tidning. Pigg, fräsch och snygg. Hmm... Syntes inte att hon varit ute dagen innan och faktiskt fortfarande var ganska bakis utan snarare som hon varit på ett spa i en vecka och är helt utvilad och på topp. Jaja...jag släpade mig upp och var strax klar att gå ner på stan och käka. Ringde Andreas som mötte upp oss och vi satt sen på kebabhouse i...ja jag vet inte hur länge. Efter pizzan gick vi ner till Coffee house och tog en varsin kaffe och satt även där ett bra tag. Soft! Johanna blev nerskiten av en fågel. Hör väl till hennes vanliga tur! ;-) Sen gick Andreas hem för att inta soffläge och även Johanna intog soffläge. Hmm....jag åkte till Jossi och hjälpte henne med en hylla och satt och snacka i ca 1 tim om allt som hänt igår. Hahaha...herregud säger jag bara...Jag känner folk som känner varandra och som känner mig. Och på fyllan är man ju alltid såååå jävla tjenis med alla! =) Haha...
Väl hemma vart det en taco och filmkväll i soffan (dvs soffläge) med finaste muse-Henrik! :-* Softich!!!

Tack Johanna för att du är så underbar och alltid får mig på bra humör! Tack Andreas för att du finns och för att vi fick våldgästa dig inatt! Vad skulle jag göra utan mina vänner???

Nu ska jag sova för i morgon är det jobb och jag är trött!!!! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha.. fan vad bra inlägg.. skrattade högt här i min lilla 25kvadratare.. ;) Ja du det var en kväll det här. Och som sagt nerskiten händer ju att man blir då o då av diverse fåglar. Hoppas du får en fin dag imorgon. Vi ses snart. Glad jag har dig i mitt liv. Otroligt tacksam..Puss och godnatt min underbara vän.

2009-09-06 @ 22:28:28
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0