Kålslaw

Ååååhhhh...vad gott det är! Har varit med Andreas ut till hans föräldrar för att han skulle laga coleslaw till deras fest på lördag. Grymt gott blev det! Var lixom bara tvungen att provsmaka lite =) Dessutom bor de grymt fint oxå.
Efter besöket i Buskhyttan vart det Ice age 3!!! Riktigt bra!

Har ont i mina ben. Vet inte vad jag gjort! Höll på att dö igår under löprundan. Trodde att det skulle försvinna om jag gav mig ut och sprang lite men icke. Kanske var det en konstig tanke?

Gaaahhhh.......Heroes Säsong 3 har ju fan börjat. Del 4 av 25 idag. Men så j-la kul då. Har de gjort reklam för det eller? Jag har inte sett något om det iaf. Nu kan jag ju inte titta på det eftersom jag missat 3 avsnitt. Det kan man icke göra! Måste ladda ner  nämen vad skrev jag nu? Det är ju olagligt. :-S Får man inte göra. Jaja...måste lösa det på nåt sätt iaf.

Nu ska jag nanna nudd nudd!!!!

*PUSS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0