Grattis Ville!!!

Var på 18års kalas igår. Men lilla kusin har blivit så stor. Vart en lugn tillställning. Han hade nämligen både uppkörning och uppskrivning idag och han klarade det! Skit roligt!!!! Stort grattis!!!

Idag har jag suttit vid min dator på jobbet och glott in i skärmen, rakt in i excel. Ca 8 timmar! Fy fan vad man blir skum i skallen alltså.  Kattis, som sitter brevid, pratar hela tiden för sig själv. Jäkligt roligt att höra. Hon är dessutom en person som säger så mycket roliga saker utan att det är meningen...

"Nejdå, vi tar inte betalt för avstängning utan bara för påsättning" Ehh....lät det där så bra att säga till en kund?

"Hälsa din dotter att vi kommer ut och sätter på henne så fort vi kan" Haha...inte ett dugg diskret :-S

"Ja det är ju skönt att komma fort ibland" Hur tänkte du nu Kattis?

Haha...roligt är det att lyssna på!

Nu ska jag sova. Har faktiskt känt mig lite hängig idag och det är oroväckande!

Godnatt alla mina vänner! Tack för att ni finns!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nääää hoppas bara data hängig, du får inte bli sjuk.. det suuger! Jag har varit för mycket sjuk, förr var jag bara sjuk en gång/år typ. Roliga kommentarer.. måste ju iallafall få skratta endel på jobbet, haha. Puss o kram lovely!

2009-09-18 @ 09:22:20
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: tranan

roligaste på länge.. puss min vän

2009-09-18 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0