Eye inflammation, statistics, mail, taco...

Idag vaknade jag av att jag inte fick upp mitt vänstra öga. Ögonlocken hade lixom gojsat ihop sig av en gul, äcklig, varliknande gegga. Hur kul var det? Jag bara undrar lixom... Fick ta ljummet vatten på en bumullstuss och badda lite i lilla ögat. Sen spolade jag ut all gegga ur ögat. Nice! Not! Hmm... Fick helt enkelt bli en dag med mina Dolce & Gabbana brillor!

Idag var det en ganska stressig dag på jobbet av olika anledningar. Men det gick bra. Igår var det nästan ännu värre ifs. Var ju sjuk 4 dagar förra veckan och när jag kom tillbaka igår så hade jag ca 130 olästa mail. Fatta att man brukar få i snitt ca 35 mail/dag. Kändes väldigt mycket när man fick allt på en gång. Sen var det ju måndag oxå. Måndagar = MASSOR att göra!!! Veckans uppföljning på ca 200 pers, mötesagendor i form av powerpoint presentationer, uppdatera whiteboard tavlor med statistik och även fixa div. veckorapporter. Detta innebar att jag inte hann läsa alla mail igår. Suck! Man vill lixom inte bli sjuk om ni förstår vad jag menar. Men men...nog pratat om jobb.... Jag är ju faktiskt ledig nu!

Det har iaf hänt en rolig sak idag. Ringde Johanna kl 11:55:
-Hej, jag tänkte äta lunch med dig!
-Hej, jaha...okej. Men kom om en halvtimme så fixar jag till nåt.

En halvtimme senare när jag ringde på dörren så öppnar Johanna i en fin långklänning som hon strosar runt i. =) I rummet "salongen" var det upptänt med levande ljus och framdukat en underbar taco-buffé. Såååå himla gullig människan är! :-*

Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås som en annan gullig människa, vid namn Henrik, lagat till! ;-)

XXX

Kommentarer
Postat av: Henrik

Älskar dig!

2009-09-08 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0