Dirty dancing...

Middag hos Katta och Johan, Hampus och Liam. =) Mycket trevligt!!!!
I morgon ska jag vara barnvakt åt min lilla gudson. Han fick själv välja om han ville vara hos mig eller mormor. =) Så söt! Hade 5 missade samtal när jag och Henrik varit hos Katta och Johan. Elias hade ringt mig. Pratade med honom en stund och vi bestämde att jag ska hämta honom i stan. När jag sen pratade med Jossi så berättade hon att Elias har massor planer inför imorgon. Han har redan packat, sen vill han att vi ska äta tårta på cafét vid City gross (av alla ställen). Sen ska han ta med morötter så vi kan mata hästarna och Hubba bubba till oss. SÖT!!!!! Ska bli så roligt att bara få vara med honom. Han är världens gulligaste lilla kille!

Nu är det Dirty Dancing på TV. Mmmm.... De dansar typ som mig. =) Känns iaf som om jag kan dansa så... Hmm... Ser ju så enkelt ut... Jaja, vad är en bal på slottet!?!

XXX


Kommentarer
Postat av: Johanna R

Så jävla het bild :) Me like! Vi måste boka in en lant dag eller en tripp dag.. något just you and me baby! Ha en mysig dag med Elias och your man! Puss!

2009-09-19 @ 12:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0