Man måste få unna sig...

Idag har jag unnat mig minsan!!!! Har städat (kanske inte är så mycket att unna men ändå), ätit på McDonald's (jo man tackar), varit på Hem&Villa mässan i Älvsjö, ätit räksmörgås, moffat lördagsgodis. Gött gött! =)

Igår var jag med Andreas och Johanna. Det unnade jag mig helt enkelt! =)

Nu ska jag unna mig att få sova men först ska ni få se en liten bild på mig från mässan...kan vara spännande för er att se...

Igår när jag var med Johanna så kollade vi igenom halva andra säsongen av Mia o Klara och dag har jag sett hela säsong 1. Hahaha....de är så goa och glada de där flickorna vettu...Riktigt goa. O tänk vad de unnar sig. =)

Mia & Klara om sina FIGURER

Tabita: ”För ett tag sedan diskuterades vårt program i P1. De tyckte det var så bra att vi kunde skämta om någon annan klasstillhörighet än den vi är i och att vi kunde flytta från vår egen miljö. De satt i Stockholm och spekulerade: ’Det är nästan så man tror att Tabitas tatueringar är äkta’. Då kände jag yes, vi har verkligen lyckats – de fattar inte ens att Mia är därifrån”. (Klara)

Mona och Ansi ”Det är vår egen hämnd på allt vi har fått stått ut i affärer och kassörskor i allmänhet. Det är härligt att få spela en sån karaktär. Vi har väl alla blivit illa bemötta och undrat varför vi inte sa si eller så. De är så embarmerligt tragiska och det tycker vi mycket om”. (Klara)

Gulletussan: ”Hon är verkligen den falska fasaden i kubik. Bakom ansiktet rasar allt. Hon försöker övertyga sig själv om att allt är bra genom att hela tiden hitta fel på andra. Sen är hon så klart en parodi på frisörer”. (Mia)

Viveka Andebratt: ”Jag tycker det är roligt att göra Viveka och det är väl för att jag plockat ett register av tanter man har mött. Och kanske en bit av mig själv, den här torra fasaden. Viveka är helt sjuk och gör saker som är oförutsägbara för en tant. Hon kan verkligen dra iväg”. (Klara)

Mia och Klara: ”De är som två små flickor som leker. När man hittar sin bästa kompis blir hon det viktigaste man har. Översatt till ett vuxet perspektiv jagar vi killar men det är ändå med varandra vi vill vara. Vi går hellre hand i hand än gör det med killarna. De pratar vitt och brett om det, men de har nog aldrig fått ligga med någon. De vet knappt vad det är”. (Klara)


Nej nu går vi och sover hörrni! Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också unnat mig en massa denna helg. Sällskap av högkvalité,ost o kex;), God mat mm.. när magen är som rundast det är då man ser att någon mår riktigt jävla bra och njuter av livets goda haha. Puss babe!

2009-10-04 @ 15:34:54
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0