Hässelbyloppet gick ju underbart...eller not!

Någon form av inflammation i knäna har jag lyckats få. Stapplar fram som en 90 år gammal gubbe. Helt ärligt så gör det riktigt ont och jag var sjukt besviken när jag började känna av knäna ordentligt efter halva milen. Sprang på en bit till...men de tre sista kilometerna gick jag mest. Gjorde för ont att springa. I det läget kände jag att jag lika gärna kunde lägga ner ALLT! Typ vända. Men eftersom det var 7 km till start och 3 till mål så vart det lixom mer naturligt att fortsätta. 1 h 05 min!!! Jag var väldigt besviken just då men nu i efterhand så känns det ändå helt okej med tanke på att jag gick så mycket.
Pratat med naprapaten idag och sen vårdcentralen. Nu ska jag käka Ipren 1 tabl 3ggr/dag i en vecka. Sen ska jag träffa naprapaten nästa vecka.
Ja ni....vi får väl se hur länge detta sitter i.
Nu ska jag se färjan och sen hollywoodfruarna.

Puss och kram

Ps. Tack Andreas för att jag får vara din vän trots att min tid var över 55 min. Känns ju bra iaf =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nääää fyfan, stackars dig gumman! Vilken otur du har. Hoppas det blir lite lättare att gå snart. Riktigt duktigt att du kämpade trots allt detta, jag hade lagt mig o grinat tills någon kom och bar mig därifrån hihi.. ;) Puss och massa krya på dig kramar!

2009-10-12 @ 21:32:10
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0