Sol

Idag har det varit jätte fint väder och jag har suttit inne hela dagen och jobbat. Eller nej nu ljög jag. Jag var faktiskt på stan och käka lurre med Johanna.
Efter jobbet hämtade jag upp tösen och vi åkte till Oscarsberg en sväng. Sen ut till landet för att vattna mina och Henriks stackars små blommor. De var väldigt ledsna! Har ju varit så varmt och eftersom varken jag eller Henrik varit hemma (jag har sovit i lgh och Henke i Sthlm hos sin syster eftersom han jobbat där uppe) så har vi inte tagit hand om dem. Sen hem och gissa vad som hände......REGN! Tack Gud för du gav mig regn när jag just åkt 3,2 mil för att vattna några blomkrakar. Tack!!!!! Tusen tack! Ja är inte bitter! Nu ska jag umgås med Johanna!!!! Igen! =)


Johanna med sina skavsårsplåster =)







Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0