Lyckos mig som har en sån fin familj och underbara vänner!

Jag är ändå väldigt lyckligt lottad. Jag har en sån underbar familj och söta vänner.
Min underbara kille! Världens finaste och snällaste! Att han orkar med mig är ett under. Han är min trygghet som håller mig på jorden och får mig att inte leva in för mycket i mina känslor. Får mig att må bra och inte grubbla på det som får mig att må dåligt.  Låter konstigt med så är det faktiskt. De som känner mig förstår vad jag menar. Vi lever tillsammans, vi drömmer tillsammans! Älskar honom så mycket!
Min söta mamma! Som alltid får mig på bra humör när jag är ledsen. Mamma kan förklara mina känslor som jag inte ens själv förstår. Hon vet allt och känner allt. Mamma och jag umgicks hela dagen igår. Vi var på IKEA, satte ihop bord, träffa Kenneth och Folke, såg kossor, hästar, en hare, drack kaffe, åt pizza, åkte sighseeing på landet och i storstan, vi grät (iaf jag) och skrattade. Underbar dag!
Sen har jag världens gulligaste syster. Min lilla Bulan. Min bästaste! Hon är en underbar människa som häromdagen gjorde rabarbärskräm till mig. Oj, vad vi har varit med om mycket tillsammans. Alla våra påhitt, lekar, hemlisar. Och tänk så många gånger vi tummat med varandra. Tummeli tumm tumm!!!! =) Fortfarande skickar vi små koder via sms "G N" "S S G" "T D S" =) Bara vi som förstår.
Hennes underbara barn. Elias och Alicia. Vad vore livit utan dem? Energiknippen man inte kan vara utan!
Sen har jag min Johanna! Sötaste sötaste! Finns alltid där! Ställer alltid upp! Hon är en person som jag verkligen kan vara mig själv med och som jag tycker så mycket om! Får mig alltid på bra humör och kommer alltid med tröstande ord om man är ledsen eller nere. Igår sov vi tillsammans i lägeneheten igen. Vi låg och lästa gamla sms som vi skrivit till varandra. Riktigt knasiga. Skrattade högt!
Tranan, min absolut bästa killkompis! Han är den knäppaste människa jag känner! Vi har verkligen gjort mycket skumma saker tillsammans. Saknar tiden då han bodde i Nyköping och vi åt frukost tillsammans och umgick jämt och ständigt. Hade riktigt roligt! Han är verkligen en person som alltid finns där. Även om jag ibland är dålig på att höra av mig så finns han där. Vi är ibland mer som syskon. Vi känner varandra utan och innan och vet precis hur den andre tänker. Ibland blir vi riktigt less på varandra och grälar. Tyder på stark vänskap. Äskar honom! Dessutom har han en underbar flickvän. En av de roligaste, smartaste och sötaste tjej jag mött. Passar verkligen varandra!
Rojin! Min själsfrände! Underbar! Finns ingen som hon. Har aldrig träffat en godare människa.! Hon är mer som en ängel!
Älskar er alla så mycket!
Henkes familj, mina kusiner, mostrar, fastrar, farbröder, morbröder, mormor, morfar, farmor, Cecci, Timo, Oscar, Sara, Katta, Maria, Rickhard, Pernilla, Petter, Isalina, Malin, Niclas, Tommy , Jossan, Henke och alla ni andra. Tack för att ni finns!!!!!! Ni lyser upp min värld!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du har skrivit, jag blev rörd till tårar. Människor man har nära inpå livet och som man älskar är det finaste man kan ha,vad skulle jag göra utan dig min underbara.puss

2009-05-24 @ 16:17:15
Postat av: jossi

jag skrev här ovan

2009-05-24 @ 16:17:44
Postat av: Svägerska Johanna

Måste instämma med din syster...Jättefint skrivet och vi som känner dig är glada att du finns i vår närhet och bekantskapskrets. DU sprider mycket glädje och positiv energi, glöm inte det. Jag gillar dig skarpt och jag skulle inte vilja ha någon annan som svägerska eller blivande fru till min bror eller mamma och mina blivande syskonbarn =) Puss & Kram till dig!

2009-05-24 @ 22:44:10
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy
Postat av: JohannaR

VÄRLDENS finaste tjej!! Som jag just la på i örat på då du pratade, hmm.. blev ju lite fel haha. Älskar dig massor, och du gör livet såå mycket mer värt att leva. LÖV you! För alltid!

2009-05-25 @ 17:57:19
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du har så rätt,vad vore livet utan nära och kära.Livet är som en guldresa.Vi vaskar fram stenar,sand som vi slänger och vi ser när det glimmar till..det är guldkorn som vi varsamt skiljer ut och bevarar.Du är ett guldkorn för mej en dyrbar skatt som jag lägger varsamt i mitt smyckeskrin.När vi ses strålar det om mej,jag har tagit fram mitt guld och alla ser att det är mycke dyrbart för mej.Kram min skatt

2009-05-26 @ 21:26:08
Postat av: Mamma

Livet är som en guldresa.Vi vaskar fram sten,sand men så glimmar det till och vi har hittat guld.Vi tar det försiktigt och bevarar det ömt.När vi ses har jag tagit fram mitt guld,du är min skatt.Kram

2009-05-26 @ 21:31:12
Postat av: Anonym

Ha ha...stammar jag.Trodde inte det kom fram...blev något strul

2009-05-30 @ 10:14:06
Postat av: Cecci

Jag vill också ha en special sak som jag har gjort som är snällt....och har jag inte gjort ngn så får du fasen säga till vad jag ska göra;) Gulledu!

2009-06-09 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0