Blev inge Sthlm!!! :-(

Igår fyllde Tranan år. Min bästaste killkompis. Jag och Henke skulle åkt upp på partaj men det blev inget. Henke har varit sjuk i veckan och han känner sig fortfarande inte bra. Vi var bägge besvikna eftersom vi båda sett fram emot att träffa Christoffer och Elin. Jag hade visserligen kunnat åka själv men eftersom jag har lite ont i halsen så hade även jag tänkt att ta det lite lugnt. Kändes inte alls lika roligt att åka upp själv. Vi blev hemma. Får åka upp till dem snart och käka middag eller nåt istället.
Jag träffade Johanna en stund på kvällen och vi gick en sväng till Tellus och spana lägen. Träffade lite jobbarkompisar som varit på svensexa. Vissa av dem, framförallt den blivande brudgummen, var riktigt i gasen. Roligt att se. =)

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0