Tankar... :´(

Mycket nu som får mig att tänka på min pappa. Min söta väns mormor är svårt sjuk i cancer. Cancer! Det är nog det hemskaste ord jag vet. Det ondaste jag vet. Det var det som tog ifrån mig min pappa. Min farfar. Min moster Lillan. Jag vill bara krama om henne och säga att allt kommer bli bra. Att mormor kommer bli bra. Men jag kan inte. Det har gott så långt att läkarna inte vill ge ett enda litet hopp. Usch! Även min älskade Ulla har förlorat sin bror i denna hemska sjukdom för någon vecka sen. Hemskt! Jag är så ledsen för deras skull. Allt detta har gjort att tankarna och känslorna kring pappas död kommit tillbaka. Egentligen inte på ett dåligt sätt. Det har snart gått tre år och jag kan nu se hans död ur ett annat perspektiv. Jag saknar honom lika mycket och jag kan få tillbaka alla känslor kring händelsen. Kan t.o.m känna lukter. Men jag känner inte paniken och frustrationen lika starkt. Det är som om känslan blandats ut med en gnutta ackseptans. Men jag har fortfarande svårt att förstå hur jag klara mig så bra utan min pappa. Hur bär jag mig åt? Tre år snart! Tänker på honom varje dag!!! Saknar honom så mycket!

Till minne av min pappa

Kommentarer
Postat av: Henrik

Blir tårig i ögonen, Älskar dig!

2009-03-11 @ 08:40:52
Postat av: tronkan

Så fint min kära vän, bara så du vet så är du den bästa tjejkompis jag har, måste ses mer.. fick tårar i ögonen när jag läste detta.... Love you

2009-03-11 @ 10:16:27
Postat av: Johanna

Gumman, du är så otroligt stark.. världens starkaste tjej, du klarar dig därför och för att det är vad din pappa hade velat, inte ge upp. Jätte många kramar, älskar dig! Så glad att du finns i mitt liv.

2009-03-11 @ 18:20:32
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: jossi

Tänk att det gått nästan tre år, kan inte fatta. Dagar vi inte trodde vi skulle kunna leva utan pappa,har vi levt. Jag är tacksamm över dig, tacksamm att vi har varandra.Jag älskar dig och vet att pappa är stolta över oss. kramar

2009-03-12 @ 08:57:06
Postat av: dreamEve

Ni är bäst mina bästa!!! Glad att jag har er!

2009-03-12 @ 20:48:37
Postat av: Mamma

Lina lilla, du vet hur jag är,tårarna rinner och jag får en stor gråtklump i halsen när jag läser detta.Tänk om det gick att vrida tillbaka klockan så allt blev bra igen.Som mamma vill jag aldrig att ni ska må dåligt men pappas död rår inte ens en mamma på.Det är livet. Kramar dej.

2009-03-15 @ 13:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0