Jag är störd

Idag har vi varit i lägenheten och renoverat. Vi kom på att vi glömt Visa-kort hemma och eftersom vi var tvugna att åka till Coop och handla mer Easy cover så erbjöd jag mig att åka hem och hämta. Påvägen hem satt jag och tänkte att jag skulla ta med mig något ätbart till Henke. Eftersom vi inte hade frukt passade jag på att skala några morötter. Saknade plastpåsar så jag rullade in morötterna i galdpack. Påvägen in till stan lyssnade jag på musik och sjöng så det skrålade. I lasarettsbacken ringde jag Henke och sa att jag strax var vid lgh så han kunde komma ut. Vi åkte till Coop, tog vår lilla korg och Henke frågar: "Har du kortet?" I det ögonblicket känner jag att jag vill dö. Jag vill sjunka genom golvet. "Nej" piper jag. Henke bara stirrar på mig. "Va? Du skojar väl?" "Nej jag skojar inte. Jag har glömt det" Henke ser jätte arg ut och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vi går ut från Coop och tillbaka till bilen. Henke är inte glad och jag känner mig sämst i världen. "Förlåt" Henke tittar inte på mig men säger "Jag fattar fan inte, du åker hem för att hämta en enda sak och det glömmer du. Vad gjorde du hemma egentligen förutom att skala morötter?" Jag bara stirrar framför mig. "Jag vet inte! Jag vet faktiskt inte!" Suck! Blir så jävla trött på mig själv! Skäms!

Pratade med Johanna en stund idag oxå. Hon är hemma från Egypten. De har inte haft bästa vädret men ganska bra ändå. Roligt att hon är tillbaka i Sverige så vi kan träffas!!! =) Saknat henne.
Ikväll har det snöat! 2-3 cm när vi kom hem! Vitt och fint!

På onsdag ska vi till Sälen. Längtar!!!!!!

Puss och godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen lilla gumman då.. det där kan hända alla i dagens sjuka och stressiga samhälle, men förstår din känsla efteråt.. hoppas henke har värmts upp nu då hihi. När kommer du hem från den lilla resan då? Tänkte om vi inte kommer hinna ses innan. Jag är hemma från jobb imorgon, har fått behålla lite mat nu men vågar inte riktigt chansa riktigt ännu. PUSS!

2009-03-23 @ 14:50:22
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0