Golvläggning och Ikea

I lördags var jag och Henke med Jossi hela dagen. Först la jag och Jossi golv i hallen i lägenheten medan Henke kaklade och efter det åkte vi till Ikea. Ojojoj...jag brukar ju vara barnvakt åt Elias och Alicia ibland och jag kan berätta att det tar mer energi att umgås med Jossi än att vara barnvakt åt två små barn. Sjukt! Vi kom ifrån varandra en sväng på Ikea. Åååå vad skönt tänkte jag och Henke. Nu får vi ladda batterierna. Ingen som tjattrar, fnissar och gapskrattar hela tiden. Efter ca 1 timme hittar vi Jossi bland gardinstängerna. Hon var alldeles uppe i varv och hade varit påväg till informationen fler gånger för att be dem ropa efter "mamma och pappa". Vilken tur att vi hittade henne då! :-) Efter mycket tittande på olika gardiner så blev Jossi sur eftersom de inte hade det hon ville ha.... Vi gick vidare och Jossi fick åter upp humöret. Typiskt. Vi som hade det lite lugnt ;-) På hemvägen fick vi stanna på en mack eftersom Jossi ville ha godis. Det på Ikea dög inte.
När vi väl släppt av Jossi och kommit hem så somnade vi nästan direkt. Trötta!!!!
Tack min underbara Bulan för att du finns och får oss att känna att vi lever! Love you!

Kommentarer
Postat av: bulan

hahahaa så rätt,allt känns så rätt och roligt. Den dafen var helt galet rolig!! tack "mamma och Pappa"

2009-03-21 @ 22:11:18
Postat av: Johanna

Oh mina två älsklings tjejer.. skrattar alltid då jag läser om era små äventyr ;) Ni är BÄST!

2009-03-23 @ 14:53:22
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0