لام (أوجاع)

Aj aj aj!!! Jag har inflammation i ryggen. Mellan nedre ryggkotan och svanskotan! Det gör så ont så jag kan inte röra mig. Sätter jag mig på toa så kommer jag knappt upp. Känner mig som om jag vore 95 år gammal. Usch! Har varit hos läkaren och arbetsterapuet och de har konstaterat att jag har en inflammation. Ska äta iprenx3/dag och har det inte blivit bättre på fredag så blir det kortizon. Sen har jag fått låna en fin liten dyna så att jag ska kunna sitta utan att belasta allt för mycket. Ungefär en sån dyna som gamla människor sitter på när de åker rullstol. :-S Jaja... Jag har iaf fått vara med mamma hela dagen. Vi har legat i soffan och pratat skit. Sen har mamma lagat kyckling, potatis och currysås. Gottis!!! Nej nu måste jag sluta...ska ta en ipren, byta sittställning och knälla lite.
Vi hörs!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars min sötnos.. du åker bara på massa skit nu ju. Hoppas du blir bra snart. Saknar dig skuttunge. Puss o natti natt.. snart bär det av till sthlm och västerås. ;)

2009-03-04 @ 21:31:56
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0