Hagel?

Idag har det haglat. Haglat! Konstigt. Eller? Kanske inte är konstigt? Vet inte. Idag har jag iaf jobbat. Jobbat och jobbat! Suttit på möten med teamcheferna på eftermiddagen och på förmiddagen var det en hel del statistik, uppföljningar, mötes agendor m.m. som jag satt och gjorde. Käkade thailunch med Stefan och Henke S. Gott! Efter jobbet åkte jag till Johanna. Åt smörgås, drack te och snackade skit. =) Det var mysigt! Henke kom till stan 18:00. Då åkte vi hem och fixade i trädgården till 21:30.
Har ev en köpare till min lgh. =) Tjohoooo.....

Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Regn är bra.Träd och växter mår bra och vårat grundvatten ökar (ni som har egen brunn) Ni slipper vattna och tänk så mysigt avslappnande det är att höra smattret utanför,åskar det sen oxå så är lyckan total.Solen stressar oss det är så mycket vi måste göra då, så mycket att hinna med.Men det är klart lagom är bäst;) KRAM

2009-06-05 @ 10:41:08
Postat av: Svägerska Johanna

Så roligt att det löser sig med lägenheten! Henke berättade det när jag pratade med honom i luren! Tack för din kommentar på bloggen =) Hoppas att ni ¨får en mysig helg! Puss & Kram

2009-06-05 @ 19:34:12
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0