En helg med syster från Umeå

I torsdags kom Malin till Nyköping. Hon kom för att jobba lite i Nyk och då även passa på att umgås lite. I torsdags jobbade vi och sen åkte med teamcheferna, Jimmy och Tomas till Ryssbergen. Motion sysslade vi med där. Sen var det prisutdelning efter hälsotävlingen. Mitt lag kom trea och fick därför en varsin Nike t-shirt. Kul! Sen fick jag även en väska. Riktigt ball! Jag blev super glad att just jag fick den. Jimmy bara stirrade på mig när jag riktigt jublade där. Han trodde verkligen att jag skämtade. Han tyckte den var asful. Efter Ryssbergen for vi till huset. Jimmy och Malin ville se hur vi bodde. Vart lite fika. Sen åkte jag och Malin till stan. Sov nämligen i lgh hela helgen.
Fredag efter jobbet gjorde vi Norrpan. Tänkte kolla lite grejer inför Kebnekaise. Kom dit 16:45 och affärerna stänger 19. Vi gick och masade och hittade massa fint. Allt annat än frilufskläder och artiklar. Sen fick vi jäkligt brådis. Det kopplade lixom att klockann var rätt mycket. Påvägen hem kom vi på att vi skulle gå ut och sätta oss någonstans. Ta något att dricka och sitta och snacka. Ja men eller hur.....vi la oss i sängen och snacka och messade och efter en stund insåg vi hur jävligt trötta vi var. Somnade tidigt.
Lördag. Vi gjorde stan. Shoppade lite. Var ute och sprang och sen fest. Ojojoj....vart lite mycket. :-S Inte bra. Men fan så kul vi hade. =)

Söndag = BAKIS!!!!
Nu = SOVA!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0