Efter att ha...

Efter att ha lämnat nyklarna till Henke och han har godkänt städningen så är jag nu helt utan lägenhet! Känns ändå rätt skönt på nåt sätt! Dessutom är jag ju nu sambo med världens bästa Henrik och bor i vårt super fina hus. Eller det ska iaf bli superfint! =)
Ikväll har jag varit hos Johanna. Fått hemgjord paj, mackor m.m. Gott! Vi har kollat på resor och varit ute och fart runt med bilen. Mycket trevlig kväll!
Idag på lunchen träffade jag Haggan. Fick t.o.m. se hans fräscha båt! Mycket fin!
Nu ska jag sova!!! Börjar 7 i morgon och då är det förberedelse för den stora auktionen som gäller! =D

Godnatt Sverige!
Godnatt Världen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till med auktionen imorgon ;) Lät riktigt skoj. Japp ödet säger oss något min vän. I med nudlarna och stäng väskan! :*

2009-07-15 @ 23:00:28
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0