Sötaste Johanna!!!

Idag efter jobbet tog jag en promenad hem till Johanna. Hon bjöd mig på kinamat och kaffe latte hemma i hennes lägenhet. Mums! Vi har alltid massor planer på gång jag och Johanna. De flesta planer stannar där...alltså det blir bara planer. Denna gång planerar vi ett storbygge. Bygga upp hennes säng lite så det ger möjlighet till förvaring under. Det vore något. =) Detta ska bli av! Vore så praktiskt!
Johanna är verkligen en av mina bästa i mitt liv. Hon gör mig alltid så glad! Visst är det väl fantastiskt med riktigt bra vänner? Såna som man vet att alltid finns där. Hela livet! Älskar dig gumman!!!

Nu är det sovdax!
Godnatt älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar dig alla dagar ;)

Hoppas du sover riktigt gott, nu lyfter jag på nattamössan och säger

-Natti natt

Ses snart igen min underbara

2009-01-08 @ 23:15:08
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0