Söndagsfika + renovering + träning

Mamma ringde 11 och väckte oss. Hon sa att hon gått och väntat sedan 9 på att få ringa. Tack och lov att hon inte ringde då. Vart lite sent igår. Efter att vi kom hem låg vi o läste till typ 2-2:30. Mamma frågade om hon, Jossi och ungarna kunde komma o fika. Noooooo... :-S ...jag lyckades styra om det till en fika på stan. Vi har jätte stökigt hemma. Vet inte vad som hänt senaste veckorna. Hur som så passade det ändå bättre på stan eftersom vi tänkt åka o renovera i lgh.
Så kl 13 var vi i stan och satt på Hellmanska gården och fikade. Mysigt!
Sen till lgh och montera bänkskiva. Medans Henke kaklade åkte jag och mamma o tränade. Skönt! Kommer nog ha träningsvärk i morgon. Sen solade jag.
Nu hemma. Ska snart sova!
Imorgon jobba och tis-ons chefskonferens.


XXX

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh mysigt med lite familjefika :) Söta ni är allihopa. Japp inte känt mig så fräsch, matt och så sjukt ont i öra/hals. Menmen, annars ok. Ska väl mest vara hemma nu och vila upp mig så jag är helt jäkla frisk sen. Orkar inte med detta. Sen kanske försöka träna med dig på stenkulla om du vill?:) Puss puss sötnos

2009-01-25 @ 23:03:16
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman.. då kör vi igång då jag är frisk.. kan ju inte säcka ihop och dö i förtid för att jag inte gillar träning, mkt man inte gillar men gör ändå haha. Puss natti natt my love

2009-01-26 @ 21:25:12
URL: http://joyyoh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad händer? inga uppdateringar på bloggen, inte svar på sms, oh no! Mycket att göra I guess.. call me när tid finns. Puss babe

2009-01-29 @ 09:31:14
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0