Jobb + Träning

Jobbat och sen varit och tränat tillsammans med mamma. Det var jätte skönt! Körde igenom hela kroppen. Nu ska jag verkligen inte släppa detta. Måste komma igång ordentligt. Längtar till Elin ska lägga upp ett tränings- och kostprogram till mig. Bra med en personlig tränare :-)
Skulle träffat Katta (min kompis) på lunchen men hon och hennes lilla son Hampus ligger sjuka. Tråkigt. Hade sett fram emot att få träffa henne. Blir inte så ofta längre. Tidigare umgicks vi jämt jämt jämt.... Vi lärde känna varandra via arbetet. Jobbade då på en gruppbostad. Trivdes jätte bra där faktiskt. Men inom vården är det dåligt betalt och svårt att få fast tjänst. Inte roligt att gå på vikariat efter vikariat. Tröttnade och startade egen med dåvarande sambo. Spel/förbutik vid Ica. Det var roligt och lärorikt men grymt jobbigt. Tog slut mellan oss och jag hamnade på Vattenfall av en slump. 4½ år sen nu. Sjukt att det var så länge sen.
Nu svider det i mina ögon....måste ta ut linsen och sen sova!!!!

Natti natti

ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz.........................

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra jobbat, alla är så duktiga med träning, men synd man inte är gjord för det.. hehe.

Vart tränade ni då?

Puss puss

2009-01-15 @ 17:21:28
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0