Världens bästa mamma!!!

Nu är hon hemma igen efter kryssningen! Skönt! Pratade med henne nyss och de verkar haft det bra så det är roligt!
Har saknat henne massor i helgen. Även om det ibland kan gå många dagar innan man ses så känns det alltid bra att hon är hemma. Tryggt!
Mamma är verkligen värlidens bästa! Hon är den bästa att prata med när man är ledsen. Hon får än alltid att må bra. Är det för att hon är min mamma? Tror inte att det bara är det. Mamma är en sån klok människa. Förstår alltid hur jag menar när jag förklara hur jag känner och kommer alltid med kloka lösningar och nya sätt att se på saker. Tycker ofta det är så att man tycker livet ska gå under. Man bär på ett världsproblem som bara kan sluta i en katasrof. Ringer mamma och när man sen lagt på kan man nästan känna sig lite fånig som gjort så stor grej av ingenting! =) Hmm... Hon är alltså en trollkvinna...eller?!?
Vill bara säga att jag har världens bästa mamma som jag älskar över allt i hela världen!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trollkvinna....hm ja varför inte.Det är ett helt nytt sätt att se på mig själv.Låter riktigt bra:) Jag älskar dej min dotter för dina vackra ord om mej,dina tankar och för att du är den du är.KRAM Mamma

2009-02-18 @ 09:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0