Solens och hjärtanas dag

Idag har det varit sol!!!!! SOL! SOL! SOL! Härligt! Underbart! Fantastiskt! Även om jag fortfarande är sjuk så passade vi på att vara lite utomhus. Drack varm choklad, badade isvak och sköt luftpistol. Nej men okej...vi badade kanske inte då men vi knäckte iaf bort isen i tunnan och värmde på den lite.
Pistolskyttet gick bra! Iaf för mig. Henrik tyckte dock att jag vann med lite "för" många poäng (76-56) =)
Mysig dag!!!
Pratade med Jossi oxå. Helt otroligt. Hon är otrolig! Fast underbar! Skum syster har jag. Fattar inte att hon kunde bli så skum när jag är så normal. Eller är jag kanske inte heller normal? (Vad nu normal är???) Var tvung att påpeka vissa saker på hennes blogg. Dels att den är sjukt rolig men även att den är jävligt konstig. Hon skriver osammanhängande och obegripligt ibland. Läs den! Lovar att ni kommer få er ett skratt! =)

Henke somnade en stund i soffan!!!! Söt!


xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0