Gina Tricot

Henke ville spela golf efter jobbet så jag tog chansen att glutta lite i affärerna. Hittade en del fina kläder på Gina Tricot.
En fin, svart kofta med trekvarts-ärm, ett mörkbrunt linne med lite volang-ärm, ett vit- och blå randigt linne och en svart kjol. Sen hittade jag ett par solbrillor på Åhlens. 99kr-kunde inte låta bli.

Kanske jag ska ha kjolen och det mörkbruna linnet på lördag när jag ska till Tellus med the girls. =) Jossi-Bula och Johanna-panna...hihi....

Puss på er!!!

xxx

Kommentarer
Postat av: Johanna

Niiiice.. shopping är aldrig fel i mina ögon, dock ingen höjdar ekonomi denna månad men något fint ska jag unna mig imorgon på stan ;) Tycker det lät som en fin outfit på lördag. PUss snuttan..

2009-02-26 @ 22:07:17
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0