Död eller levande?

I morse när jag vaknade kände jag mig mer död än levande. Tror fan aldrig jag mått så kasst. Kanske någon gång. Halsen sved, snoret rann, huvudet kändes som det skulle sprängas, kroppen värkte, huden ömmade, frös och kände mig alldeles yr. Ja ni hör ju...ni måste ju tycka lite synd om mig. Snyft!
Henke var underbar. Han kom för sent till jobbet för att han tog hand om mig. Gjorde te, smörgås, gav mig ipren, multivitamin, vatten, aleo vera. Sen tände han en brasa i kaminen. Gulle!
Vilken tur jag har som har världens gulligaste pojkvän! Älskar dig Henrik!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lät inte fel, en sådan pojkvän skulle man hitta :) Bra att du har någon där hemma som kan ta hand om dig. Puss krya på dig

2009-02-12 @ 16:55:30
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0