Body America

I julklapp fick jag två produkter från Body America av min pojkvän. Face & Body scrub och Boddy butter och jag kan verkligen rekomendera dem. Speciellt Body butter. Underbart skönt. Står på baksidan av förpackningen att det lämnar en återfuktande hinna på huden och det stämmer verkligen. Man känner sig fräsch hela dagen utan att för den delen vara alldeles kladdig. Och givetvis innehåller det aloe vera! =) Finns i olika dofter. Jag har Southern Belle - Peach and Mango och den var jätte bra men de andra är säker minst lika bra. Stort plus för de coola bilderna på förpacknigarna oxå.
Finns att köpa på Coop forum och Coop extra exempelvis. Mums för huden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0