Barnvakt


Idag har Elias och Alicia varit här. Vi varit ute i snön och gjort en snögubbe, vi har tittat på Pingu och Ice age och ätit spagetti och köttfärssås. Elias hade med sin radiostyrdabil för att se om Henrik kanske kunde laga den men tyvärr gick det inte. Verkar vara kaputt!!!


Efter maten vart det mer bus utomhus. Alicia är så rolig...hon har såååå bråttom att komma ut i snön så hon kan inte vänta till jag hjälper henne utan hon klär sig själv...ojojoj...var tvungen att ta av henne allt och göra om från början. Kängorna satt på fel fot, mössan bakofram o.s.v. Hmm...när vi väl kom ut så stog hon i stort sätt helt stilla i snön hela tiden. Rörde sig i snigelfart Jag och Elias hade snöbollskrig och sen lekte vi monster. Alicia fick vara monstret och vi sprang för våra liv...hmm...Alicia sprang däremot inte utan stog fortfarande i stort sett still och glodde efter oss. Vi åkte stjärtlapp istället. Då var Alicia med. Sen snöbollskrig igen innan Jossi kom. Elias kastade snö på mig och jag kastade tillbaka. Fan...träffa kinden lite och då blev det skrik. Borstar snabbt bort det och ler mot Jossi. "Jag är en sååååå bra barnvakt åt min älskade gudson"!!!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är underbar!!! Elias pratar om det fortfarande=)

2009-02-23 @ 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0