156 steg

Idag har jag släpat mig ut. Lite frisk luft är alltid bra även när man är sjuk. Satte på mig tjocka strumpor, byxor, tröja, vinterjacka, mössa och vantar. Jag gick till soptunnan och sen till postlådan och tillbaka. Totalt 156 steg. Sen in och ta av sig alla kläder igen. Pust! På- och avklädningen var nästan den jobbigaste delen. Hmm...
Aja...jag har varit ute iaf.

Vet ni vad jag mer gjort. MSN:at. Dels med Christian. Bra kille! Gillar honom verkligen. Och sen med Rojin! Min Vera! Min lilla sol! Älskar henne och saknar henne massor!
Nu ska jag vila lite!!!!

Hejdå bloggen!!!

Kommentarer
Postat av: Tranan

Hej min lilla blomma, tänker på dig, hoppas vi ses snart igen.. Krya på dig min bästa vän...

2009-02-13 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0