Finns det något godare än ett glas rött?

Ikväll öppnar jag och min finaste en flaska Yellow Tail Cabernet Merlot. Den är inte favorit tippad direkt med sin, enligt systembolaget, "syltiga" smak och sin popularitet i USA. Bäddat för fiasko!!!! MEN trot eller ej; Gott vin!!!
Snart fläskfilé med klyftpotatis, halloumi och beanaisesås med en tomat och mozzarellasallad till. Efter det marängsviss!!! = BRA KVÄLL!!!

I morgon ska jag klippa och färga håret hos Pauline på Maxim. Ska bli riktigt skönt och dessutom ska det bli roligt att prata av sig med Pauline. Länge sen vi sågs nu.
Sen ser det ut att bli en kväll med syster-yster på Fik@ och sen ev utgång efter det. Ska bli roligt att bara sitta och snacka och ta det lugnt!

Tjing!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh. Lät mysigt. Saknar dig massor! Önskar jag kunde gjort er sällskap ikväll men jobb väntar denna helg. Ha det jätte bra nu och hälsa syster yster;)

2009-12-04 @ 08:25:48
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0