Nävsjön - Mörkö - Oaxen - Trosa - Tullgarn

I tisdags gick jag runt Nävsjön tillsammans med Tilda och Henrik. Var egentligen tänkt att jag och Tilda skulle gå själva men Henrik ville följa med och det gjorde bara mig glad. Lite mänskligt sällskap är ju inte fel ute i vildmarken. Jag hade räknat med att turen skulle ta ca 4 tim men det tog bara 3 timmar och 15 min inkl matpaus på ca 30 min. =)

(Klicka för att se bilderna större)

I onsdags for jag och Henrik iväg på äventyr. Först åkte vi vi till Mörkö och Skansholmen där vi åt lunch på en jätte mysig sjökrog.




Sen vidare över till Oaxen med färja. Fachinerande ö med sitt kalkbrott.


Sen åkte vi vidare till Trosa där vi åt middag + glass. Gick och tittade lite på alla båtar.







Sen for vi vidare till Tullgarnsslott innan vi kom hem.


Underbar dag! =)

Puss och kram till alla!

Kommentarer
Postat av: Henrik

Tack för en underbar och mysig dag! Älskar dig!

2009-08-06 @ 23:04:34
URL: http://lukastorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0