Kalas x 2

Igår var det kalas x 2. Alicia fyllde två år och vi var där och firade henne och sen på kvällen var jag och mamma på tjejkväll på Tellus. Jossi gick modevisning och det bjöds på buffe osv.
Hemma hos Jossi fick vi fikabröd och tårta i mängder. Jossi hade bakat och gjort så fint. Alicia var som vanligt glad och det verkade som om hon verkligen tyckte om dock stolen som hon fick av mig och Henrik.
På kvällen var sen som sagt jag och mamma på Tellus. Det var tjejkväll med buffé, modevisning osv. Mamma var kvar för att se modevisningen som Jossi var med och gick och efter det gick hon till puben med några vänner. Jag hängde med Jossi. Kl 23 öppnade det för allmännheten och killarna strömmade in. Jag och Jossi dansade och minglade. På just det sättet som vi är så bra på ;-)



xxx

Kommentarer
Postat av: jossi

Alicia är jätte glad över stolen ni gav henne,tack snälla ni. Och det var riktigt kul att få ha en fan clubb på modevisningen. tack för vislingar och skrik=) och du, det finns inga som kan mingla som vi;) pussar

2009-04-07 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0