Jossi, syskonbarn och skitbil!

Har träffat mina tre troll idag. Josefina, Elias och Alicia. Har saknat barnen så mycket. Så söta!!!

Jossis bil är paj. Varvar och låter konstigt berättar hon. Jag och Henke bestämmer om för att ta med bilen hem. Lättare för Henke att titta på den hemma i lugn och ro. Henke tar Jossi bil och jag tog min . Uppe på motorvägen börjar det ryka som fan om bilen. Tjock, vit rök. Bilen kokar. Vi stannar vid vägkanten och åker till närmsta mack med min bil och hämtar vatten. Upptäcker att det inte finns olja i bilen. Tur har Henke lagt en dunk olja i min bil så vi fyller på. Under bilen är det en pöl olja. Helvete! Vi åker vidare och hoppas på det bästa. Kommer en bit till och måste sedan stanna igen. Oljelampan lyser och bilen kokar nästan. Har ingen mer olja och bilen startar inte. Åker hem och lånar bogserlinna av grannen. Åker tillbaka och bogserar bilen. Hemma vid 19:30 tiden. Puh...Dags att packa upp och käka mat. Har bara ätit frulle. Nu ska jag starx sova!!!!


Natti natti!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh fan, det där lät inge vidare.. Ni måste btw ha varit riktigt slut då den där dagen var över. Snällt av er att hjälpa Jossi med bilen iallafall, vilka änglar.. Kramis!

2009-04-20 @ 13:55:19
URL: http://joyyoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0