Jobbat och sen umgått med världens bästa vän

Jobbat jobbat och jobbat men sen vart det kul. Åkte hem till Jossi en sväng. Drack kaffe och åt skorpor. Mums!!! Var lite nere men det vände. Jossi gjorde mig på bra humör med sina kloka ord och galenskaper.
Hon är så söt...förra veckan skulle de hålla ett föredrag i skolan där alla fick berätta om en person som betydde mycket för dem. Gissa vem hon höll föredraget om... =) MIG! Sanne hade dessutom spelat in det på film med mobilen som jag fick se. Det var bara ca 1 min långt eftersom att Jossi efter det blev så svettig och nervös så Sanne fick sluta filma. Men det jag fick se av filmen var jätte bra. Vart alldeles rörd. =)
När vi skulle gå frågade Jossi mig om jag hört när hon beatboxa. Nej det hade jag ju inte. Jossi tittade storögt på mig. "Va? Har du inte hört mig? Jag är ju asduktig. Har tränat massor" Sen satte hon igång. Hon var helt allvarlig och körde samtidigt lite hip hop rörelser med ena armen "Pa, pa, tssss, pa, pa, tssss" Jag stirrade på henne. Jossi ansträngde dig så mycket att hon tillslut var röd i ansiktet. Då slutade hon och pustade ut. "Bra va?" "Ehhh....aaaa" Jossi berättade att hon på senaste festen med en killkompis och hans kompisar frågat dem om de vill höra eftersom hon tycker själv att det hon gör är något väldigt utöver det normala. Killarna hade då efteråt bara stirrat på henne och sen börjat skratta. "Varför gjorde de det då Jossi? Kan det var ett teckan på att det inte är så speciellt? Jag menar oftast så kan ju en bra beatboxare göra fler ljud på samma gång" Det tyckte Jossi att hon kunde. "Ja men inte samtidigt" Jag härmade henne lite så hon skulle få höra. Jossi stelnade till och glodde på mig "Ja det där var ju jävligt konstigt. Låter exakt som mig och jag har ändå tränat i timmar!" Haha....jag vek mig av skratt. Jossis min var obetalbar. Hon får nog öva ett tag till innan det är dags för uppvisningar. Haha...sötunge!
Nu ska jag sova! Men Jossi, jag vill att du ska veta att du är underbar. Älskar dig såååå mycket att du kan inte ana!!!! Jaja...jag vet...du älskar mig oxå! :-)

GN! S S G!!!!!

Kommentarer
Postat av: jossi

hahhaha fan vad bra du är!!!! så klockren, jag var verkligen röd i ansiktet av kraftansträngningen i hallen, därav säkert min huvudvärk idag! jag har tränat lite extra idag, men det är knycken med armen samtidigt som gör DET! älskar dig i ton, ska bli kul att ha dig hos oss på lör kl 10 för kalas=)



PUSSAR

2009-04-02 @ 14:02:09
Postat av: Johanna

haha typiskt jossi.. önskar fan jag hade en syster eller en bror som jag hade lika bra kontakt med som ni har med varandra, saknar det som fan ibland.. älskar er båda. Puss

2009-04-02 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0