Besök på jobbet!

Jag har fått en ny arbetskamrat. Jätte roligt!!! Han heter Elias och är 3½ år gammal. =) Han jobbar på samma jobb som Nina säger han. Han har ett eget "skörbord" (Elias det heter SKRIVBORD) och han brukar prata i telefon på jobbet. Hur som helst så kom Jossi, Elias och Alicia och hälsade på mig. Trevligt. Vi åt äpple, ritade och jobbade vid "skörbordet". =)
Efter jobbet hämtade jag och Elias Henke vid Åby golfbana. Påvägen dit satt jag och Elias och sjöng i bilen. Högt! Pokerface!!!! Kul! Han är världens sötaste! Sen åkte vi hem till Jossi och käka gröt och smörgås. Gottis!!!!
Bra dag!


xxx

Kommentarer
Postat av: jossi

haha sötnosar är ni alla tre=) du är underbar med barnen, tack.

2009-04-15 @ 07:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0