Min hals är ledsen...

Jag har ont i min hals och känner mig lite hängig! :-( Vem har smittat mig? Hmm... Men jag trotsar det och jobbar på ändå. Har inte tid eller lust att vara sjuk. Jimmy tjatar ju alltid om att det är psykiskt så jag går på hans linje. Sen att han jobbar på med över 40 graders feber och att det en gång slutatade med att han fick läggas in på sjukan med dropp är ju kanske att dra det lite föör långt. Man får inte vara dum.
Har idag iaf hunnit med en vända till skroten med ett fullt lass gammal panel från baksidan och efter det lite regling. Nu blir det lunch innan ny isolering åker upp.
Vill träffa Jossi ikväll. Hade tänkt åka in till stan och ta en promenad med henne. Ska vila lite innan så borde det funka.
Har inget annat att rapportera just nu. Jo föresten två saker;
Henke hoppade till och sa hjälp till sin egen spegelbild i går morse. Det tyckte jag var sjukt roligt.
Sen har jag x antal raka segrar på wordfeud. =)

Mors!

Kommentarer
Postat av: Johanna R

Krya på dig gumm!! Massa te med honung.. Puss puss

2011-09-08 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0