Värdelös bloggerska!

Yes jag vet! Sorry!! Men tyvärr är det så att man inte alltid känner för att dela meed sig av allt och då har jag legat lågt eftersom jag inte kunnat komma på något annat vettigt att skriva om. :-S

Ni har väl inte missat Siri? Kanske är det största grejen på länge. Apple är bara så bra. Jag är kär och vill ha en 4s nu!
Namnet Siri betyder Segerskön och visst är väll det passande? =)

Snart är det Halloween och jag funderar på att ge mig ut i helgen. Kanske t.o.m. som mitt rätta jag i form av häxa eller något annat spännande ;-)

Ikväll är det Bonde på tv (längtar).

Hörs! Puss

P.S. Underbart att blogg.se nu finns som app. I like! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0